معرفی اسکرین فیلترهای خود شوینده Sfi

معرفی اسکرین فیلترهای خود شوینده Sfi


معرفی اسکرین فیلترهای خود شوینده Sfi

اسکرین فیلترهای خود شوینده Sfi یک راه حل آسان برای فیلتراسیون های آبهای شهری، کشاورزی و صنعتی با یک مکانیسم قابل اعتماد و ساختاری ساده در فرایند فیلتراسیون می باشند. این فیلتر خودشوینده در فشارهای مختلف کار می کند و خود را به صورت اتوماتیک و بدون هیچ دخالت خارجی تمیز می کند. به خاطر نازل های مکنده موجود در این فیلترها شستشو با میزان مصرف آب اندک امکان پذیر می باشد. علاوه بر فیلترهای ۱۳۰ میکرون استاندارد اندازه مشهای مختلف بر اساس آلودگی های متفاوت قابل تغییر می باشد.

چرا اسکرین فیلترهای خود شوینده Sfi را انتخاب کنیم؟

کلیه اسکرین فیلترها مشکلات و نواقصی دارند بدین صورت که در آبهای با آلودگی بالا به تنهایی نمی توانند عمل تصفیه را انجام دهند. خصوصا در آبهای با آلودگی های چسبنده به درستی کار نمی کنند ولی در اسکرین فیلترهای ساخت این شرکت به لطف طراحی های جدید و با بهره گیری از کنترل پنل های پیشرفته الکترونیکی و همچنین کارتریج تمام استیل، توری های استیل چند لایه و نازل های تمیز کننده فرچه دار تمامی این نواقص رفع گردیده است و این فیلترها نمونه بهینه سازی شده اسکرین فیلترها می باشند. به صورتی که در آبهای با آلودگی بالا و مواد چسبنده و چربی می تواند به تنهایی بدون نیاز به فیلترهای دیگر عمل فیلتراسیون را انجام دهند که این خود موجب کاهش هزینه ها و بالا رفتن راندمان کاری می گردد.

مزایای اسکرین فیلترهای خود شوینده Sfi

  • این فیلترها با اشغال فضای کم و نصب بر روی خط لوله هزینه فونداسیون را کاهش داده و همچنین شیر آلات و لوله کشی کمتر نیاز دارند.
  • قیمت تمام شده آنها در لیتراژهای بالا به مراتب کمتر و با بهروری بالاتر از فیلتراسیون های قدیمی می باشند و هزینه تامین نگهداری پایین تری دارند.
  • فیلتر خودشوینده اتوماتیک عمل شستشو را بدون نیاز به سرکشی و رسیدگی به صورت اتوماتیک انجام می دهد.
  • افت فشار ناچیز در فیلترهای خود شوینده اختلاف فشار ورودی و خروجی ، بسیار کم و قابل تنظیم می باشد.
  • علاوه بر توری ها ، بدنه کارتریج این فیلتر تماما از آلیاژ استنلس استیل و مقاوم در برابر آب های اسیدی و یا دارای املاح و نمک می باشند که این امر باعث طولانی شدن عمر دستگاه می گردد.

نکات و موارد نصب اسکرین فیلترهای خود شوینده Sfi

در زمان بهره برداری فشار خروجی اسکرین فیلتر باید بالای دو بار باشد. برای همین منظور در خروجی یک عدد شیر سوزنی و یا یک عدد شیر کنترل فشار جهت تنظیم فشار خروجی باید نصب گردد. در سیستم هایی که آب آنها دارای شن دانه درشت فراوان می باشد، جهت بهینه تر شدن سیستم در ورودی فیلتر هیدروسیکلون نصب گردد. اما نصب هیدرو سیکلون در این سیستم ضروری نمی باشد.
< blockquote style=”background-color: #fff; padding:0px;”>

نکات و موارد نصب اسکرین فیلترهای خود شوینده Sfi

انتخاب ظرفیت و مدل اسکرین فیلترهای خود شوینده

اسکرین فیلترهای شرکت پژواک صنعت فرهان در رنج های متنوعی تولید می شود. برای اینکه مناسب ترین فیلتر را با توجه به حجم آب انتخاب کنید، باید حتما از متخصصین این شرکت مشاوره بگیرید. در مشخصات فنی اسکرین ها جهت حجم آب عبوری یک رنج ثابت ذکر نشده است، بدلیل اینکه آبدهی فیلترها با توجه به آلودگی آب تغییر میکند. هرچه میزان آلودگی بالاتر باشد و همچنین نوع آلودگی چسبنده تر باشد، آبدهی فیلتر به همان نسبت پایین می آید. در زیر به عنوان نمونه چند مدل را بررسی می کنیم.

ظرفیت و مدل اسکرین فیلترهای خود شوینده

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.